We Will Cross The Road




တခါတုုန္းက ၊ ကားေတြ ဥဒဟိုု သြားေနတဲ့ စင္ကာပူက ေအာခ်ဒ္ လမ္းမၾကီး ေပၚမွာ ၊ က်မ ေျခေခါက္ျပီး လဲက် သြားခဲ့ ဘူးတယ္။ အဲဒီတုုန္းက ျမန္မာသံရံုုးကိုု သက္တမ္းတိုုး အခြန္ေဆာင္ဖိုု႕ လာရင္း ၊ ထံုုးစံ အတိုုင္း မျပီးနိုုင္ မစီးနိုုင္ တဲ့၊ စာရြက္စာတမ္းေတြကိုု မိတၱဴ ဆြဲဖိုု႕ ၊ သံရံုုးရိွရာ အတြင္းလမ္းကေလးကေန ျပန္ထြက္ျပီး ၊ ေအာခ်ဒ္ လမ္းမၾကီး တဖက္ျခမ္းမွာ ရွိတဲ့ ဆိုုင္ေတြ ရွိရာ ကိုု ဦးတည္ စိတ္ေစာလိုု႕ ။ အလုုပ္ကလည္း ေန႕တ၀က္ခြင့္ နဲ႕ လာရတာ ဆိုုေတာ့ ဒီမနက္နဲ႕ မွ ကိစၥ မျပတ္ရင္ မနက္ျဖန္တခါ မနက္အေစာၾကီး ထတန္းစီရအံုုးမွာ လိုု႕ စိတ္လည္းေမာေပါ့ ။ စိတ္နဲ႕ လူနဲ႕  ျပန္ကပ္သြား တဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ လူက လမ္းမၾကီးရဲ႕ အလယ္ေခါင္ မွာ ဒူးေထာက္လ်က္သား ။ စာရြက္ဖိုုင္က ေဘးနားမွာ ။ ငါေတာ့ ကားတိုုက္လိုု႕ ေသရေတာ့မယ္ လိုု႕ စိတ္က ေတြးလိုုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ၊ မသိစိတ္တခုုက လူကိုု ကုုန္းရုုန္းျပီး ထဖိုု႕ ၾကိဳးစားတယ္။ ကားတခ်ိဳ႕ အရွိန္ေလ်ာ့ သြားတယ္ ။ လမ္းမ တဖက္ကိုု ေရာက္သြား ေတာ့မွ ထူပူေနတ့ဲ လူက  တဒုုတ္ဒုုတ္ ခုုန္ေနတဲ့ နွလံုုးကိုု စာရြက္ဖိုုင္ၾကီး နဲ႕  ဖိရင္း ၊ လမ္းမၾကီးကိုု ျပန္လွည့္ ၾကည့္မိေတာ့  ဟိုုးေရွ႕ဖက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ၊ လမ္းကူးတဲ့ မ်ဥ္းက်ား မီးျပတိုုင္ ကေလးတခုု ရွိေနတာကိုု ျမင္လိုုက္ရတယ္။ ကံသီေပ လိုု႕ သာေပါ့ ။

တကယ္ေတာ့ ၊ အဲဒီ မ်ဥ္းက်ားမီးျပတိုုင္ ကေလး ေတြ နဲ႕ ပတ္သက္ရင္ ၊ က်မ တိုု႕ မွာ ျပံဳးေပ်ာ္စရာ အေၾကာင္းေလးေတြ ရွိခဲ့တယ္။ အခုုထိ လည္း အဲဒီ မ်ဥ္းက်ားမီးတိုုင္ေလး ေတြမွာ  ရပ္ျပီး လမ္းျဖတ္ကူးဖိုု႕ လုုပ္တိုုင္း ျပံဳးမိေနတုုန္းပါပဲ ။ ‘က်မတိုု႕ ’  လိုု႕ ဆိုုရတာက ၊ အဲဒီတုုန္းက ၊ ဘန္ေကာက္မွာ ဘြဲ႕လြန္အထူးျပဳ သင္ခြင့္ ရတဲ့ ျမန္မာေက်ာင္းသား အုုပ္စုုေလးမွာ က်မ အပါအ၀င္ ၅ ေယာက္ရွိတယ္။ ၁၉၉၈ မွာ ဘန္ေကာက္ ကိုု စ ထြက္လာေတာ့ ၊ မ်က္စိ သူငယ္ နားသူငယ္ နဲ႕ ျမိဳ႕စြန္မွာ သီးျခားျဖစ္ေနတဲ့ တကၠသိုုလ္ ေက်ာင္း၀င္းၾကီး  ထဲကေန ျမိဳ႕ထဲကိုု မသြားရဲ မသြားတတ္ ျဖစ္ေနတဲ့ မိန္းကေလး ၄ ေယာက္ဟာ ၊ အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္လိုု ျဖစ္ေနတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာ အကိုုၾကီးကိုု အျမဲ ဆရာတင္ၾကတယ္။ ရီစရာ ေျပာ တတ္တဲ့ အကိုုၾကီးက ငါ့မွာ Transportation Engineering လာသင္ပါတယ္  နင္တိုု႕  ထရန္စပိုုေတးရွင္း ကိုု အရင္ေျဖရွင္းေနရတယ္ လိုု႕ ေျပာင္ေနာက္ရင္း ၊ ပသုုံဌါနီ ကိုု ေရာက္လားလိုု႕ ေမးျပီး ၾကိဳက္တဲ့ ကားသာ တက္စီး ၊ အေရးၾကီးတာ လမ္းမၾကီးေတြကိုု ကူးရင္ ေအာက္က ဘယ္ေတာ့မွ မကူးနဲ႕  flyover ေတြ႕ေအာင္ရွာကူး  လိုု႕ ေသခ်ာ မွာတယ္။ ကားေတြ ပိတ္က်ပ္ေနတတ္သလိုု ကားဆက္မျပတ္ တ၀ီး၀ီး ျဖစ္ေနတတ္တဲ့ ဘန္ေကာက္ လမ္းမၾကီးေတြမွာ ၊ လမ္းသြားလမ္းလာ ေတြ အတြက္ ၊ flyover လိုု႕ ေခၚတဲ့ လူကူးဂံုုးတံတားေတြက  ေနရာတိုုင္းမွာ ရွိတတ္တယ္ေလ။ 

အဲဒီ က်မတိုု႕  ၅ ေယာက္ အုုပ္စုု ၾကီးက ၊  ဘြဲ႕ေတြ အသီးသီး ရလိုု႕ ၊ စင္ကာပူ ကိုု အလုုပ္လာရွာ ၾကေတာ့လည္း အတူတူ တတြဲတြဲ ။ စင္ကာပူ စေရာက္ေတာ့ ၊ လူကူးမ်ဥ္းက်ားေတြမွာ လူေတြက  မီးျပတိုုင္ေလးေတြ ရဲ႕ ခါးလယ္ကို  နွိပ္နွိပ္ ျပီး လမ္းကူးၾကတာကိုု ခပ္လွမ္းလွမ္းက ျမင္ေတာ့ ၊ ထံုုးစံအတိုုင္း က်မတိုု႕ ရဲ႕  ထရန္စပိုုေတးရွင္း ဆရာၾကီးကိုု အဲဒါဘာလုုပ္တာလဲဟင္ -  လိုု႕  ေမးၾကျပန္ေရာ ။  အဲဒီမွာ ခလုုတ္ကေလး ရွိတယ္ လမ္းျဖတ္ေတာ့မယ္ဆိုုရင္  ခလုုတ္ကေလးကိုုနွိပ္ျပီး we will cross the road လိုု႕  ေျပာရတယ္ . . . ဆိုုျပီး ၊ ခပ္တည္တည္ နဲ႕  မီးတိုုင္နားကိုုကပ္ ပါးစပ္က ပြစိ ပြစိ လုုပ္ ျပီး ခလုုတ္ကိုု ထပ္ကာထပ္ကာ နွိပ္ျပေတာ့ ၊ က်မတိုု႕ေတြ မွာ ၊ ရီလိုုက္ရတာ ။ တေယာက္ျပီး တေယာက္ ခလုုတ္ေလးကိုု နွိပ္ ၊ပါးစပ္ကလည္း တေယာက္တမ်ိဳး ေျပာခ်င္ရာ ေျပာၾကရင္း စင္ကာပူရဲ႕  ပထမဆံုုး လူကူးမ်ဥ္းက်ားတခုု ကိုု စိတ္လက္ ေပါ့ပါး ေပ်ာ္ရႊင္ စြာနဲ႕  ကူးျဖတ္ခဲ့ၾကဘူးတယ္။  ဒါနဲ႕ေတာင္ က်မက we will cross the road ကိုု သတိမရ လိုုက္ လိုု႕ လမ္းလယ္ေခါင္ မွာ ၊ အႏၱရယ္ နီးခဲ့ရေသးတာ။

အဲဒီလိုု . . . ဘယ္နိုုင္ငံကိုု ေရာက္ေရာက္ လူကိုုယ္တိုုင္ ခလုုတ္နွိပ္ျပီး လမ္းကူးရတဲ့ မ်ဥ္းက်ား မီးျပတိုုင္ ကေလး ေတြကိုျမင္တိုုင္း we will cross the road ကိုု စိတ္ထဲကအမွတ္ရ  ျပံဳးျပီးမွ လမ္းကူး ရတဲ့ က်မဟာ ၊ ကိုု္ယ့္ တိုုင္းျပည္ ျပန္ေရာက္ျပီ ဆိုုရင္ေတာ့ အျပံဳးေတြ လံုုးလံုုး ေပ်ာက္ရေတာ့တာပဲ ။ ျမိဳ႕လယ္ေခါင္ ဗိုုလ္ခ်ဳပ္ေစ်း လိုု လူသြားလူလာ မ်ားတဲ့ ေနရာမ်ိဳး မွာေတာင္ လမ္းကူးရ ဖိုု႕ သက္ေတာင့္ သက္သာ မရွိလွ ။ ခလုုတ္ မပါတဲ့ မီးျပတိုုင္ကေလးက စိမ္းခ်င္ကာမွ စိမ္းေရာ ကားေတြကလည္း လူကိုု ဦးစားေပးခ်င္မွ ေပးတာ ေလ ။ အဲဒီေနရာေလး မွာပဲ  က်မတိုု႕ ဆရာ တေယာက္ လမ္းျဖတ္ကူးရင္း ကားတိုုက္ခံခဲ့ ရ ဘူးေတာ့ ၊ လမ္းကူးခါနီးတိုုင္း FMI centre ၾကီးဖက္ကိုု လွမ္းၾကည့္ရင္း ၊ ဆရာ့ကိုု သာ သတိရေနမိတတ္သည္။ FMI ထဲမွာ ဆိုုင္ဖြင့္ထားတဲ့  ဆရာက ညေန အျပန္၊ မီးစိမ္းေနတုုန္း လမ္းျဖတ္အကူး မွာ ၊ လူၾကီး လမ္းေၾကာင္း ေမာင္းလာတာေၾကာင့္ လမ္းလည္ေခါင္မွာတင္ မီးက ရုုတ္တရက္ ျပန္နီသြားျပီး ၊ ဘာအမူမွ မျဖစ္  ဘာေလ်ာ္ေၾကးမွ မရပဲ ဆရာ အသက္ဆံုုးခဲ့ရတယ္။ က်မကေတာ့ တတ္နိုုင္ရင္  ေစ်းတဖက္ျခမ္းမွာ ရွိတဲ့ ရွားရွားပါးပါး လူကူး ဂံုုးတံတားေလးဆီ တကူးတက သြားျပီးမွပဲ လမ္းျဖတ္ျဖစ္ေတာ့တယ္။

ပန္းဆိုုးတန္း  ဘားလမ္း ဖက္ ေရာက္ရင္လည္း ၊ လူူကူးမ်ဥ္းက်ား က ျဖတ္ေနရင္းေတာင္ ဘာကိုုမွန္းမသိ အလိုုလိုု စိုုးထိတ္ ေနတတ္တယ္။ ဟုုိတုုန္းက ရန္ကုုန္ျမိဳ႕လယ္ေခါင္မွာ  လူကူးမ်ဥ္းက်ားမဟုုတ္တဲ့ ေနရာက လမ္းကူးရင္ အၾကီးအက်ယ္ လိုုက္ဖမ္းတဲ့ စီမံခ်က္ေတြ ရွိခဲ့တယ္ေလ။ တခါသားေတာ့ ၊ ညီအမ နွစ္ေယာက္ တကၠသိုုလ္ေတြ ပိတ္လိုု႕ နယ္ျပန္ဖိုု႕  ဘူတာၾကီးကိုု အဆင္း ၊ အထုုပ္ေတြ အပိုုးေတြ နဲ႕  ပန္းဆိုုးတန္း ဂံုုးေက်ာ္ကိုုျဖတ္ ၊ အဲဒီတုုန္းက ပပ၀င္း ရုုပ္ရွင္ရံုု ေရွ႕က အခါတိုုင္း ျဖတ္ေနက် မ်ဥ္းက်ား ကိုု စြတ္ကနဲ အကူး ၊ ကၽြိကနဲ ဖမ္းခံထိေတာ့တာပဲ ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဘူတာၾကီးဖက္ မေရာက္ျဖစ္တဲ့  ေလး ငါး ေျခာက္လ အတြင္းမွာ ၊ မ်ဥ္းက်ားကိုု ေနရာေျပာင္း လိုုက္သတဲ့ေလ။ ျဖစ္ရပံုုက ။ အနီးဆံုုး ေက်ာက္တံတား ရဲစခန္း ေရာက္ေတာ့ ၊  ခပ္ျမန္ျမန္ပဲ ဒဏ္ေၾကးေဆာင္ ဆံုုးမစကားလည္း နားေထာင္လိုုက္ရေပမဲ့ ၊ အျမန္ရထားၾကီးကေတာ့ ထြက္သြားခဲ့ျပီ ။

အဲဒီလိုု နဲ႕ ကိုုယ့္ျပည္ ကိုုယ့္ေျမ ျပန္ေရာက္ လိုု႕ ေရႊတိဂံုုကိုု ျမင္ေနရပါလ်က္ နဲ႕ကိုု ၊ လမ္းမေပၚ ေရာက္ရင္ ေျခလွမ္းေတြက မသြက္ခ်င္  စိတ္လက္ေတြက မၾကည္ခ်င္ ျဖစ္ေနတတ္ေတာ့ တယ္။ အခုုဆိုုရင္ေတာ့ ေရႊတိဂံုုၾကီး ကိုုေတာင္ လွမ္းျမင္ဖိုု႕  ခက္ခဲ လာ ေအာင္ ၊တရွိန္ထိုုး မိုုးထိ ျမင့္တက္လာတဲ့ ရန္ကုုန္ျမိဳ႕ေတာ္ၾကီးမွာ ၊ ေျခလွမ္းမေျပာနဲ႕ ကားဘီးေတြ ေတာင္ မေရြ႕ နိုုင္ ၊ စိတ္လက္ေတြလည္း မရွည္နိုုင္ၾကေတာ့ ဘူး မဟုုတ္လား ။ အလုုပ္ခ်ိန္က ၈ နာရီ နဲ႕ လမ္းေပၚမွာက ၄ နာရီေလာက္ ျဖစ္ေနၾကရတဲ့ ျငီးျငဴ သံ ေတြက နားမဆန္႕ ေအာင္ လ ွ်ံက် လိုု႕ မွ ၊ စာဖြဲ႕ ရေလာက္ေအာင္ေတာင္ မဆန္းျပားေတာ့တဲ့ ကိစၥ။ 

ကားေပၚက ဆင္းေတာ့လည္း ၊ ဒီဖက္လမ္းထိပ္ကေန ဟိုုဖက္ လမ္းထိပ္ထိ ေရာက္ဖိုု႕ ၊ လမ္းေဘး ပလက္ေဖာင္းမွာ ၊ ကိုုယ့္ေျခေထာက္ကိုုယ္ မနည္းၾကည့္ျပီး သြားေနရတဲ့ ျပသာနာ ။ တခါတေလ ပလက္ေဖာင္း ဆိုုတာကိုုေတာင္ ရွာလိုု႕ မေတြ႕ ။ ဒါနဲ႕မွ လိုုရာ မေရာက္ေသးလိုု႕  လမ္းဒီဖက္ ျခမ္းကေန ဟိုုဖက္ ျခမ္းကိုု ကူးရေတာ့မယ္ ဆိုုရင္ေတာ့ ၊ အသက္ကိုု ဖက္နဲ႕ ထုုပ္ ၊ ၀ဲယာ မ်က္စိ ေတာင္းေမွာက္ ၊ တလွမ္းျခင္းျဖတ္ တဟုုန္ထိုုးျဖတ္ ေကြ႕၀ိုုက္ျဖတ္ ၊ စစ္ေျမျပင္ တခုု ထဲ ေရာက္သြားတယ္ လိုု႕သာ မွတ္ေပေရာ့ ။

ေန႕တဓူ၀ အိမ္နဲ႕ အလုုပ္ ၊ အိမ္နဲ႕ ေက်ာင္း ၊ အိမ္နဲ႕ ေစ်း ရဲ႕  ၾကား၊ လမ္းမေတြေပၚမွာ ၊ လူေတြအတြက္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိတ္ဖိစီးမူေတြ မ်ားၾကရသလဲ ။ အသက္အႏၱရယ္ေတြ မ်ားၾကရသလဲ ။ 

တေလာက မိတ္ေဆြတေယာက္ ရွစ္မိုုင္က အသိ တေယာက္အိမ္ အသြား ၊ လမ္းဆံုု ေက်ာ္ေက်ာ္ အေကြ႕ တခုု မွာ ၊ ဒုုန္း ဆိုု သူ႕အနားတင္ လူတေယာက္ကိုု ကားတိုုက္ သြားေရာတဲ့ ။ ညက လည္း ေမွာင္ေမွာင္ ၊ လမ္းမၾကီးကလည္း က်ယ္ ၊ အနားမွာ လည္း  ကြမ္းယာဆိုုင္ပဲ ရွိေတာ့ ၊ ဘာလုုပ္ရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနတုုန္း ၊ တိုုက္သြားတဲ့ ကားက မရပ္ တဲ့ အျပင္ ၊ အရွိန္နဲ႕ ေမာင္းလာတဲ့ ေနာက္ထပ္ ကား နွစ္စီး ေလာက္က တဒုုန္ ဒုုန္း နဲ႕ ဆက္တိုုက္ သြားျပန္သတဲ့ေလ ။ ကိုုယ္တိုုင္ ျမင္ခဲ့ ေတြ႕ ခဲ့တဲ့ သူေတာ့ ဘယ္ေလာက္ တုုန္လွဳပ္ ခဲ့ဲမယ္ မသိ ၊ တဆင့္ ၾကားရတဲ့ က်မ မွာေတာ့ ဘာမွ စုုပ္သပ္ မွတ္ခ်က္ မေပးနိုုင္ေလာက္ေအာင္ ဆြံ႕အ လိုု႕ ။ မေန႕ တေန႕က လည္း ၊ သူငယ္ခ်င္းမ တေယာက္ ညဖက္ၾကီး အကယ္ဒမီ ေဆးရံုုက အျပန္ ၊ အလံုုလမ္း နဲ႕ ေအာက္ ၾကည့္ျမင္တိုုင္ လမ္းဆံုု မီးပြိဳင့္ မွာ ၊ ၾကံဳျပန္သတဲ့ ။ ထံုုးစံ အတိုုင္း တိုုက္တဲ့ ကားက ခပ္တည္တည္ နဲ႕ ေမာင္းထြက္သြားျပန္ေရာ။ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ အနားမွာ လူေတြ ဆိုုင္ေတြ ရွိတဲ့ အျပင္ ၊ မီးပြိဳင့္ ဆိုုေတာ့ ကားေတြကလည္း အရွိန္ေလ်ာ့ ေကြ႕ပတ္ေမာင္းေနတုုန္း ၊ သူငယ္ခ်င္းမ က အနီးဆံုုး ရဲစခန္းကိုု ဖံုုးဆက္ ၊ အနားမွာ ရွိေနတဲ့ လမ္းတားတဲ့ တံုုးၾကီးတခုု ကိုုယ္တိုုင္ သြားယူျပီး ခ်ထား လိုုက္နိုုင္သတဲ့ ။ 

အဲဒီလူေတြဟာ၊ အလုုပ္ကအျပန္ အိမ္မွာေစာင့္ေနတဲ့ မိသားစုု အတြက္ ညစာ၀ယ္ျပီး စိတ္ေစာ လူေမာ ေနတာလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မယ္။ လမ္းထိပ္မွာ ခဏ ေစ်းဆင္း၀ယ္တဲ့ လူ လည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မယ္ ။ ေသခ်ာတာေတာ့ အႏၱရယ္မ်ားလွတဲ့ ရန္ကုုန္ျမိဳ႕ ရဲ႕ ကားလမ္းမ ေတြေပၚမွာ ၊ သူတိုု႕ အသက္ေတြ လက္လြတ္စပယ္ ဆံုုးရွံဳးသြားနိုုင္တယ္လိုု႕  ေတြးထင္ထားၾကမယ္ေတာ့ မဟုုတ္ဘူး ။ ကားေတြ မ်ားျပားလာသလိုု လူဦးေရလည္း တိုုးပြားေနတဲ့ ရန္ကုုန္ျမိဳ႕ ၾကီးမွာ ၊ မေတာ္တဆမူေတြ ခပ္စိပ္စိပ္ ျဖစ္လာေနတာဟာ ၊ ကားေတြ တင္မက လူေတြပါ စည္းကမ္းမရွိ ၾကလိုု႕ ဆိုုတာလည္း မွန္တာပါပဲ ။ ဒါေပမဲ့ ၊ အကာအကြယ္ ပိုုမဲ့ တဲ့ သာမန္ လူတန္းစား လမ္းသြားလမ္းလာ ေတြ အတြက္ ၊ ဒီ့ထက္ အဆင္ေျပ နိုုင္မဲ့ ၊ ေဘးကင္း နိုုင္မဲ့ ၊  အစီအမံ ေလးေတြ လုုပ္ မေပးသင့္ေပဘူးလား ။ ကားေတြမ်ားလာလိုု႕ လမ္းေတြခ်ဲ႕  ဂံုုးေက်ာ္တံတား ေတြ ေဆာက္သလိုု ၊ လမ္းသြားလမ္းလာေတြ အတြက္ေရာ လူသြားလမ္းေတြ စနစ္က်တဲ့ မ်ဥ္းက်ားေတြ လူကူးဂံုုးေက်ာ္ေတြ မ်ားမ်ား လုုပ္မေပးသင့္ ဘူးလား ။ 

ခုုေတာ့ ၾကားရ နား၀ မသက္သာတဲ့ ျမိဳ႕ျပ ကိ်န္စာေတြဟာ ၊ လမ္းသြားလမ္းလာေတြ ေၾကာင့္လား ၊ ကားေမာင္းသူေတြ ေၾကာင့္လား . . . ဒါမွမဟုုတ္ ျပည္သူေတြ စည္းကမ္းမရွိတာေၾကာင့္ခ်ည္းပဲလား ၊ ျပည္သူေတြကိုု စီမံေမာင္းနွင္ေနတဲ့ အစိုုးရရဲ႕ လမ္းတံတား ေပၚလစီေတြ ညံ႕ဖ်င္း ေနတာေရာ မျဖစ္နိုုင္လား လိုုအပ္ေနတာေရာ မျဖစ္နိုုင္ဘူးလား . . .

ကိုုယ့္ဖာသာ မေျဖတတ္တဲ့ ေမးခြန္းေတြ အတြက္ သူငယ္ခ်င္း ထရန္စပိုုေတးရွင္း အင္ဂ်င္နီယာ အကိုုၾကီးကိုု သတိရသြားမိသည္။ မေတြ႕ျဖစ္ၾကေတာ့တဲ့ ဆယ္နွစ္ေက်ာ္ကာလေတြ အတြင္းမွာ ၊ ခုုေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ ေဆာက္လုုပ္ေရး လမ္းတံတား ပစၥည္းေတြ တင္သြင္းတဲ့ ကုုမၼဏီတခုု နဲ႕ ၊ ခ်မ္းသာေနတယ္ဆိုုတဲ့ အကိုုၾကီး တေယာက္ We will cross the road လိုု႕  သာ၊ ရီရီေမာေမာ ေျပာ ေလအံုုးမလား။

ဟုုတ္တယ္ ။ တကယ္ေတာ့ ျမန္မာျပည္ ရဲ႕ ခရီးၾကမ္းၾကီးက အဆံုုးမသတ္ေသးဘူး။  လမ္းမွန္ ကမ္းမွန္ကိုု မေရာက္ေသးဘူး ။ က်မတိုု႕ လမ္းျဖတ္ကူး ၾကရအံုုးမွာ ။

+++++++ 

ေကသြယ္
၁၄ ေမ ၂၀၁၄


Share/Bookmark

1 Comment:

စုခ်စ္ said...

ကူူးရဦးမယ့္လမ္းေတြကလည္း တစ္ပံုၾကီး... :(